Lazarus 3.0 (2023.12.21.)
Letöltés

  • Oldal:
  • 1

TÉMA:

Lazarus 2.0.12 telepítése óta nem tudok projektet fordítani 2021 márc. 03 11:01 #2474

  • Hozso
  • Hozso profilkép Témaindító
  • Haladó forumozó
  • Haladó forumozó
  • Hozzászólások: 33
  • Köszönetek: 0
Aha... köszi a választ, ma is okosabb lettem!

(A költői kérdést pedig -félreértés ne essék - nem piszkálódásnak szántam. Én ugyan csak egy lelkes amatőr vagyok, de nagyon hálás vagyok a fejlesztőknek, hogy életre hívták ezt a remek fejlesztőrendszert. Bár az angollal is elboldogulok, de nagyon is jó lenne, ha magyarul is rendelkezésre állna egy aktív, segítőkész közösség!)

Lazarus 2.0.12 telepítése óta nem tudok projektet fordítani 2021 márc. 02 15:43 #2473

  • Gábor
  • Gábor profilkép
  • Adminisztrátor
  • Adminisztrátor
  • Hozzászólások: 499
  • Köszönetek: 86
Szia!
Telepítéskor nem a Lazarus IDE felületének nyelvét választod ki, hanem a telepítőét.
Az IDE felületének nyelvét a menüből indulva változtathatod meg: "Eszközök / Beállítások" >> "Környezet / Általános / Nyelv"
Az alapértelmezett érték az "Automatikus (vagy Angol)", ami azt jelenti, hogy ha létezik a rendszer nyelvével megegyező fordítás akkor az lesz használva, ha nem akkor az Angol.

Ezen kívül köszönöm, hogy a problémád megoldását is megosztottad velünk (ez ritka jó tulajdonság)!

Illetve válaszolok a költői kérdésedre: "(Látom nincs nagy forgalom... azért ugye él még a fórum és az oldal?)"
A forgalom valóban nem nagy, de minél több jó kérdés és válasz kerül a fórumba, annál többen találnak hozzánk... továbbá igen élünk és néha még virulni is van időnk. :)
Hogyan kérdezzünk okosan? / Mit kell tennünk kérdezés előtt? -- Lazarus 3.0 -- FPC 3.2-- GNU/Linux 5.15.0 x86_64

Lazarus 2.0.12 telepítése óta nem tudok projektet fordítani 2021 márc. 02 12:13 #2472

  • Hozso
  • Hozso profilkép Témaindító
  • Haladó forumozó
  • Haladó forumozó
  • Hozzászólások: 33
  • Köszönetek: 0
Válaszolok magamnak... (hogy más is okulhasson belőle)